jejak fakir hariraya

Team Unit Ehsan Pulau Pinang 2010

Team Unit Ehsan Pulau Pinang 2010

Dec 4, 2009

Program Elak Pembaziran Makanan ~ malaysiakini

Program ini adalah untuk menyedarkan orang ramai yang agar jangan membazir makanan. Unit Ehsan juga turut diberi Geran sebagai penerima sumbangan makanan dari hotel seluruh Pulau Pinang jika sebarang kejadian yang tidak dingini berlaku. Hotel hotel yang terlibat akan menyediakan makanan untuk yang memerlukan, Unit Ehsan akan jadi penggerak untuk mengedarkan sumbangan makanan itu.

Saudara Aidil (dari kanan) Rizal Hamid dan Zulkarnain
Sdr. Jordan (PA ADUN Bkt Tengah) juga turut serta........
Wakil UNIT EHSAN menerima Geran Makanan Dari Pengerusi Persatuan Hotel hotel Malaysia cawangan Pulau Pinang merangkap Manager G Hotel Gurney Penang.


Sidang Media........

Bergambar dengan NGO yang lain.............

Yb Hj Abdul Malik Kassim sedang berucap dengan penuh perihatin.......

9 comments:

aloha2 said...

Tahniah Pertubuhan Unit Ehsan Penang Mengorak Langkah Maju Kedepan...Perut Ketua Penyelaras & Pengerusi pun Maju Kedepan

Pengerusi Kena Demam Denggi

UNIT EHSAN PULAU PINANG ® said...

betul ka geng2 unit ehsan yang lg 2org tu turut dpt geran,mcm drama ja...he...

Din Binjai said...

memang drama pun..anugerah pelakon terbaik...

Din Binjai said...

memang drama pun..anugerah pelakon terbaik...

Anonymous said...

Drama sungguh kalau tak buat apa-apa pun untuk membantu orang melayu.kalau diwujudkan sebuah kampung satu industri halal itu nampak bezanya dengan umno.kalau tak ada apa-apa memang saja la pegang jawatan tu...

UNIT EHSAN PULAU PINANG ® said...

sdr/sdri komen tak bernama seperti org yg pernah KECEWA...kesian, takdak sapa endahkan anda...

mungkin ada hikmahnya...

zulkarnain said...

Asalammualaikum
Untuk yang kecewa,Kami adalah satu badan Ngo yang membantu semua manusia tidak kira apa bangsa pun.Industri kampung Halal itu ialah cita cita ustad Sahul,ini melibatkan jutaan ringgit dan tanah yang luas.jadi biarlah orang yang berkenaan buat,apakan daya kami ngo kecil sumber pun tak ada,Jawatan untuk bekerja bukan pangkat yang perlu dibanggakan.Sebelum nak komen fikirkan lah apa yang nak cakap,
Perasaan dengki mesti dibuang cepat dalam diri kecewa.

tunsabanbalek said...

Kalau nak berlumba dengan umno itu cita cita orang politik yang mahu menunjuk nunjuk yang mereka hebat untuk orang melayu.kecewa tak sebut untuk orang islam pun,jangan ingat bila melayu dah tentu islam,kat KL tak payah cerita berapa banyak melayu bukan islam.
harap maaf tolong komen yang bernas dan masuk akal

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

Related Posts with Thumbnails